fredag 27. august 2010

Ting forandrer seg så fort.. ..

Det skjer ting så fort.. . tiden bare raser avgårde. Nå er vi ferdig med 15 strålinger. I mellomtiden ble mamma lagt inn. Jeg hentet henne hjemme hun hadde 38.6 i feber. Det er jo ikke bra. Når vi kom inn på sykehuset viste feberen 39.7. Jeg så at hun ikke hadde det så bra. Hun ble liggende inne i nesten 1 uke, med antibiotika. Hun er svak i kroppen, men har humøret oppe. Vi har snakket om dette og blitt enige om at uansett hvor vondt og urettferdig dette er så må vi sette pris på hver dag vi får. Vi snakker sammen hver dag minst 1-3 ganger. For det meste snakker vi bare tull. Og det vanlige spørmålene. Har du sovet noe i natt? Har du det bedre i dag? Om kvelden, når jeg skal legge meg kommer tankene.
Hva skal jeg gjøre uten mamma og hvordan skal jeg takle dette?
Hvordan skal jeg klare meg uten de daglige samtalene?
Jeg vet innerst inne at jeg vil takle dette. Men det er vondt.

I morgen skal vi dit å spise middag og kose oss. :)
Jentene og vi gleder oss veldig.

Yvonne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar