fredag 6. august 2010

Ferien er over og strålingen har startet

Ja da er vi tilbake til hverdagen. Vi hadde noen fine dager på fjellet.
Mamma koste seg veldig selv om smertene var sterke.
Jeg kunne se det i øynene hennes og hun legger ikke skjul på det heller.
Noen dager ble hun med på utflukter og noen dager ble hun bare på hotellet.

Minstejenta syntes det var spennende å gå tur til mormor alene.
Hun spurte ofte : går det bra med brystet ditt mormor?
Så fikk vi smil om munnen. De små er flinke til å spørre rett ut.

Siste dagen vår, reiste vi rett til Ullevål. Mamma skulle måles opp for stråling.
Vi ble med henne helt inn.
Nå ser vi at svultsen har vokst mye, så nå får strålingen bare ta tak og minske den..

Jeg kjenner godt på kroppen at den reagerer. Anfallene kommer hyppige.
Det gjør ting vanskelig. Jeg kan ikke bare sette meg i bilen og bli med mamma.
Jeg er avhengig av at noen kan kjøre meg. Jeg som elsker å kjøre bil.. .. .. ... hadde det ikke vært for de dumme anfallene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar