søndag 12. desember 2010

Gratulerer med dagen mamma


I dag hadde mamma blitt 66 år. Skulle bare ønske at jeg hadde et sted å gå til. men det får jeg kanskje neste uke. Jeg får tenne lys hjemme.

Her går dagene i ett. Savnet er stort. Det er så rart.Men jeg takker mamma for at hun har gitt meg den styrken jeg har.Akkurat nå føler jeg meg veldig tom og ensom.
Hvem er det jeg har???
Jeg vet jeg har mange rundt meg, men ingen er som mamma.
Hun kom alltid med gode råd.


Jeg pleier å ha mamma og svigerforeldrene mine på middag i disse dager.
Det er så rart at de begge er borte.
Svigerfar kommer mer enn gjerne på middag.


Nå kjenner jeg at det er på tide å komme i mål til jul. Ikke skjønner jeg hvordan jeg skal rekke alt.

Må bli ferdig med leiligheten til mamma. Det tar tid. Idag får jeg sette frem nissene til mamma. De er så fine. Noe hun selv har laget.


Livet må gå videre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar